Találkoztam Istennel #46 - Csuha Eszter

46_talalkoztam_istennel_teologus_blog_ifjusagi_reggeli_ahitat_sarga_teolgus_iges_kepek_hajas_istvan_teologus_csuha_eszter.jpg

Kedves Testvéreim! Az én találkozásom Istennel talán....

Már mióta az eszemet tudom velem volt. Igazából ő akart velem találkozni és meg is tette, valamint megvárta míg én is kész legyek, tudjam, hogy kivel találkozom. Fokozatosan lépett felém és engedtem én is Őt magamhoz. Azt vettem észre, hogy mindig jobban és jobban akarom ismerni, többet tudni az ő akaratáról. Emlékem nincsen, hogy mikor kezdődött.

A családom bár református, mégsem úgy hatott rám, hagyták magam döntsek. Persze ha kérdésem volt, vagy hallani akartam Istenről, ők igyekeztek segíteni ebben.

De sosem volt erőltetve. Mindig is úgy éreztem nem vagyok egyedül, valaki megvéd, segít. Ismerni akartam, ki az és miért, egyre többet szerettem volna tudni.

Akárcsak minden gyermek én is kíváncsi voltam. Édesanyám mesélte, mikor kicsi voltam egyszer elkóboroltam otthonról, és a templom lépcsőjénél találtak rám.

Kérdezték mit csinálok és azt válaszoltam, hogy jöttem Istenke házához. Talán valahol itt kezdődött. Ő velem akart lenni, én mégsem kérdeztem meg miért. Csak boldog voltam, hogy velem van és egyre fontosabb lesz.

Sok más esemény is megerősítette még életemben, hogy tudjam Őt akarom szolgálni majd. De valahol mindig is tudtam, ő benne bízhatok, bár nehéz volt elfogadni a mai napig is sokszor, hogy a rossz dolgok is a javamra szolgálnak.

De hát, hogy máshogy is tanulnánk belőle? Bár nincs emlékem róla, mikor találkoztam vele. Mégis bízom benne és akarom ismerni, akarom, hogy az életem része legyen mind a mai napig, és hálás vagyok, vagyis igyekszem az lenni minden nap. Mert vele és általa vagyok az, aki.

Csuha Eszter
Debreceni Református Hittudományi Egyetem
Teológia-lelkész szakos hallgató

Ha elindított benned valamit a bizonyságtétel és úgy gondolod ez mások épülésére is szolgálhat, kérlek oszd meg barátaiddal vagy az ifisek között. A Megosztás gomb fent a lájk gomb mellett található!

Köszönöm, hogy visszajársz a teológus blogra! :)