Találkoztam Istennel - Fáby

01_talalkoztam_istennel_teologus_blog_ifjusagi_reggeli_ahitat_sarga_teolgus_iges_kepek.jpg

Találkoztam Istennel!

Isten olyan volt az életemben, mint egy udvarló. Sokáig kerülgetett, kerülgetett, aztán egyszer megjelent az életemben.

Akkor már nem tudtam azt mondani, hogy bocsi, szia, nem szeretnélek. Váratlanul ért. Addig is tudtam, hogy létezik, csak tudjátok nem figyeltem rá. Mert engem addig nem érdekelt akármennyit is járt körülöttem. De abban a pillanatban megláttam.

Tudjátok, úgy igazán, mint mikor egy átlagos pasi hirtelen feltűnik, és azt mondod, miért nem vettem eddig észre. Feltűnt nekem és az életemben. Azóta egyre mélyül a kapcsolatunk.

Persze, mint minden házasságban itt is megvannak a mély pontok, a „nemszeretem” idők, a nagy veszekedések és persze az áldott kibékülés. Már több, mint egy évtizede együtt neveljük közös gyerekeinket: a hitet, türelmet, a szeretetet, és az alázatot. Úgy tervezzük, hogy jönnek még hozzájuk többen is. Mert mi nagy családot tervezünk.

Ez egy életre szóló kapcsolat Közte és köztem. Egy viharos, szenvedélyes, lemondásokkal, ugyanakkor szeretettel teli kapcsolat, amiben számíthatunk egymásra. Még akkor is, ha sokszor mélyen megbántom ŐT!

Fáby
Debreceni Református Hittudományi Egyetem
Hitéleti Bizottság Elnöke

Ha elindított benned valamit a bizonyságtétel vagy valamelyik reggeli áhítat és úgy gondolod ez mások épülésére is szolgálhat vagy támogatnád a teológus blogot, akkor kérlek oszd meg barátaiddal vagy az ifisek között. A Megosztás gomb fent a lájk gomb mellett található!

Köszönöm, hogy visszajársz a teológus blogra! :)