Találkoztam Istennel #5 - Gyatyel Péter

05_talalkoztam_istennel_teologus_blog_ifjusagi_reggeli_ahitat_sarga_teolgus_iges_kepek.jpg
Találkoztam Istennel!

Van-e értelme a régi módszereknek a mai keresztyénségünkben? Érdemes-e konfirmációs órát tartani vagy éppen istentiszteleten prédikálni? Sok probléma merül fel, sokszor megfogalmazom én magam is, hogy egyes módszereket újra kell fogalmazni. Isten az én életemben pont egy ilyet használt, hogy dönthessek mellette.

A konfirmációs órákon őszinte, nyílt, de határozott beszélgetéseink voltak. Először nem sokat kérdeztem, inkább csak hallgattam. Az érdekes, érthető órák alatt egyre több kérdést fogalmaztam meg, ezért hozzászóltam, kérdeztem.

Aztán jött egy ottalvós kirándulás, jöttek éjszakába nyúló beszélgetések és egyre érthetőbbé vált számomra, hogy mi közöm Krisztushoz, vagyis inkább milyen nagy köze van Neki hozzám. Elfogadtam, felismertem, válaszoltam!

Egy sokszor nehezem érthető, mai korban megkérdőjelezhető módszert választott Isten hogy megszólítson, de felkészített egy lelkészt arra, hogy a módszert tartalommal, érthető szavakkal, aktuális kérdésekkel töltse meg.

Remélem Isten engem is használni fog, mások életében. Ezt ígérte, csak ne felejtsek el érthető, tartalmas és aktuális lenni. 

Gyatyel Péter
Segédlelkész

Ha elindított benned valamit a bizonyságtétel vagy valamelyik reggeli áhítat és úgy gondolod ez mások épülésére is szolgálhat vagy támogatnád a teológus blogot, akkor kérlek oszd meg barátaiddal vagy az ifisek között. A Megosztás gomb fent a lájk gomb mellett található!

Köszönöm, hogy visszajársz a teológus blogra! :)