Találkoztam Istennel #45 - Bulyáki Ádám

45_talalkoztam_istennel_teologus_blog_ifjusagi_reggeli_ahitat_sarga_teolgus_iges_kepek_hajas_istvan_teologus_bulyaki_adam.jpg

Az, hogy hogyan találkoztam Istennel egy kicsit bonyolult megfogalmazni, mert amióta tudom ki vagyok azóta tudom ki nekem az Isten. A szüleimtől nem kaptam nagyon vallásos nevelést, de azt tudatták velem ki az Isten.

Mindig is tudtam hogy van, de valami okból sosem láttam. Teltek az évek és eljött az ideje, hogy KT órára kellett járni. Ahogy ott ültünk a barátaimmal és hallgattuk a tiszteletes asszonyt, mintha minden megváltozott volna.

A társaságunk bővült egy fővel. Istennel. Ez az élmény azóta is megmaradt nekünk ami a konfirmációval tovább mélyült. Ha egyedül vagyunk sem vagyunk egyedül.

A konfirmáció alkalmával értettem ezt meg. Számomra ez volt az a pillanat amikor találkoztam Istennel.

Bulyáki Ádám
Debreceni Református Hittudományi Egyetem
Teológia-lelkész szakos hallgató

Ha elindított benned valamit a bizonyságtétel és úgy gondolod ez mások épülésére is szolgálhat, kérlek oszd meg barátaiddal vagy az ifisek között. A Megosztás gomb fent a lájk gomb mellett található!

Köszönöm, hogy visszajársz a teológus blogra! :)