December 17 - Adventi áhitat - Isten számára nincs lehetetlen

17_talalkoztam_istennel_teologus_blog_ifjusagi_reggeli_ahitat_sarga_teolgus_iges_kepek_hajas_istvan_teologus.jpg

Isten számára nincs lehetetlen

Boldog jövendő

A Seregek Urának szava szól.

Ezt mondja a Seregek Ura: Szánalomra indultam Sion iránt, nagy-nagy szánalomra. Nagy haragra indultam, annyira féltem őt!

Ezt mondja az Úr: Visszatérek a Sionra, és Jeruzsálemben fogok lakni. Akkor Jeruzsálemet igaz városnak nevezik, a Seregek Urának a hegyét pedig szent hegynek.

Ezt mondja a Seregek Ura: Fognak még öregemberek és öregasszonyok üldögélni Jeruzsálem terein, és mindegyiknek bot lesz a kezében, mert magas kort érnek meg.

A város terei megtelnek fiúkkal és leányokkal, akik vígan játszadoznak a tereken.

Ezt mondja a Seregek Ura: Bár lehetetlennek tartja a megmaradt nép, hogy ez így legyen abban az időben, az én számomra ez mégsem lehetetlen – így szól a Seregek Ura.

Ezt mondja a Seregek Ura: Íme, én kiszabadítom népemet napkelet földjéről és napnyugat földjéről.

Hazahozom őket, és Jeruzsálemben laknak; az én népem lesznek, én pedig Istenük leszek, valósággal és igazán.

Ezt mondja a Seregek Ura: Legyetek erősek, ti, akik hallottátok ezeket az igéket a próféták szájából akkor, amikor lerakták a Seregek Ura házának az alapját, hogy felépítsék a templomot.

Mert azelőtt nem ért semmit, amit az ember keresett, sem az, amit az állatával keresett. Nem volt biztonságban az ellenség miatt sem a városból kimenő, sem a hazatérő, mert az embereket egymás ellen fordítottam.

De most már nem leszek olyan a megmaradt néphez, amilyen azelőtt voltam – így szól a Seregek Ura.

Mert békességben vetnek, a szőlő megadja gyümölcsét, a föld megadja termését, az ég megadja harmatát, és mindezeket a megmaradt nép tulajdonába adom.

És bár szitokszóként emlegettek titeket a népek, Júda háza és Izráel háza, én megsegítelek benneteket, úgyhogy áldássá lesztek. Ne féljetek, legyetek erősek!

Zakariás 8,1-13

Lehet ez figyelmeztetés: „Vigyázz, Isten számára nincs lehetetlen!" Ha megmondta, hogy nem szabad valamit megtenned, akkor ne tedd meg, mert elhozza rád ítéletét!

De lehet biztatás is: „Ne fél]! Isten számára nincs lehetetlen!" Ha rá hagyatkozol, Ő őriz téged, felépít örömmel, s olyan dolgokat is előhoz, amiről már azt hitted, hogy soha többé nem lehetséges!

S lehet ígéret: „Figyelj csak! Isten számára nincs lehetetlen!” Kérj, járj közben ellenségedért, imádkozz azokért, akikkel találkozol, hogy átéld és megtapasztalhasd naponként az Úr kegyelmét, s ne akard megkötni kezét!

Milyen csodákról olvashatunk igénkben! Nézzük ilyen szemmel az eseményeket! Minden és mindenki Isten kezében van!

Egy lány megtérése után szolgálatot kért az Úrtól, de nem kapott semmit. Sőt kiderült, hogy beteg, s kórházba kellett mennie. Még az első szeretet tüzében égett, így megpróbált ott is bizonyságot tenni, vigasztalni, ám nem sok eredménnyel.

Az utolsó napon, amikor táskájába pakolt, szomorúan gondolt arra, hogy miért is nem hallgatta meg őt Isten, mi baj van vele. Akkor hozzálépett egyik szobatársa, s vállára tette a kezét: „Köszönjük a SZERETETET, amit tőled kaptunk!”

Én Istenem, adjál szárnyat:
tündöklő-fény égő vágyat,
hadd teremjek rózsaszálat,
szivárványszín harmatágyat.

Zákányt Bálint

Ha elindított benned valamit a reggeli áhítat vagy valamelyik bizonyságtétel és úgy gondolod ez mások épülésére is szolgálhat vagy támogatnád a teológus blogot, akkor kérlek oszd meg barátaiddal vagy az ifisek között. A Megosztás gomb fent a lájk gomb mellett található!

Köszönöm, hogy visszajársz a teológus blogra! :)

Forrás: Fodorné Ablonczy Margit - Bölcsföldi András: Maradjanak szívedben