Találkoztam Istennel #9 - Kardos Levente

talalkoztam_istennel_teologus_blog_ifjusagi_reggeli_ahitat_sarga_teolgus_iges_kepek_1.jpg
Hogy hogyan találkoztam Istennel?

Isten amióta csak az eszemet tudom az életem része. Édesapám lelkipásztor volt, így én egy miskolci imaház szolgálati lakásában nőttem fel.

Közvetlen közelből, mondhatni a színfalak mögül szemlélhettem rengeteg missziót, bemerítést, esküvőt és istentiszteletet.

Az évek során, ahogy nőttem, és egyre többet értettem meg a körülöttem folyó dolgokból, egyre közelebb kerültem Istenhez is.

Miben érzem a jelenlétét az életemben?

A mindennapokon kívül számomra a vizsgaidőszak alatt nyilvánul meg leginkább a jelenléte az életemben.

A közvetlenül a vizsgákat megelőző napokban, mint mindenki, én is különösen ideges, fáradt és kétségbeesett vagyok, ráadásul ilyenkor a családom sincs a közelben, hogy támogasson.

Ezek az időszakok jelentik nekem a legnagyobb kihívást. Ilyenkor csak Rá számíthatok, Rá viszont mindig.

Eddig minden alkalommal megsegített, sokszor olyan konkrét és váratlan formában, amit elképzelni se tudtam volna.

Kardos Levente
Debreceni Református Hittudományi Egyetem
Tanító szakos hallgató

Ha elindított benned valamit a bizonyságtétel vagy valamelyik reggeli áhítat és úgy gondolod ez mások épülésére is szolgálhat vagy támogatnád a teológus blogot, akkor kérlek oszd meg barátaiddal vagy az ifisek között. A Megosztás gomb fent a lájk gomb mellett található!

Köszönöm, hogy visszajársz a teológus blogra! :)