Találkoztam Istennel #11 - Fekete Teodóra

talalkoztam_istennel_teologus_blog_ifjusagi_reggeli_ahitat_sarga_teolgus_iges_kepek_3.jpg

Találkoztam Istennel!

Hogy hogyan találkoztam Istennel? Kiskoromtól kezdve hitben neveltek. Általános iskolában hittan órákra jártam, lekonfirmáltam. Akkor még nem éreztem a kötelezettségemnek a súlyát.

Középiskolaként a REFIT választottam. Egy igazi vallási iskola. Sok bizonyságtételt meséltek nekem a tanáraim. Nyaranta nővéremhez mentem Biblia táborokba segíteni. Itt már tapasztaltam az Isteni gondviselést.

Jó volt elcsendesedni a gyerekekkel együtt. De igazából egy ifjúsági táborban éreztem csak Isten közelségét.

Gondoskodott rólunk és senkinek semmi baja nem esett fent a hegyekben. Hihetetlen mennyire közel volt hozzám.

És itt az egyetemen még jobban érzem azt, hogy velem van és 100%-ban rábízhatom az életem. Hiszen Ő gondoskodik rólam és egyengeti utamat.

Fekete Teodóra
Debreceni Református Hittudományi Egyetem
Tanító szakos hallgató

Ha elindított benned valamit a bizonyságtétel vagy valamelyik reggeli áhítat és úgy gondolod ez mások épülésére is szolgálhat vagy támogatnád a teológus blogot, akkor kérlek oszd meg barátaiddal vagy az ifisek között. A Megosztás gomb fent a lájk gomb mellett található!

Köszönöm, hogy visszajársz a teológus blogra! :)