Találkoztam Istennel #35 - Horváth Béla

7_talalkoztam_istennel_teologus_blog_ifjusagi_reggeli_ahitat_sarga_teolgus_iges_kepek_hajas_istvan_teologus_2.jpg

Találkoztam Istennel

Az én első találkozásom Istennel nem is tudom pontosan megmondani mikor is kezdődött. Ha visszagondolok rá, akkor talán azt lehet mondani, hogy én az első találkozásom még 8. osztályos koromban történt, amikor először vehettem részt egy Református Ifjúsági tábor keretében Berekfürdőn.

Annyira jó érzés volt együtt egy közösségben, barátokkal, ismerősökkel együtt lenni, hogy miután hazaérkeztem a táborból, akkor eldöntöttem magamban, hogy nekem engem erre az útra szánt a Mindenható Isten. Bár még pontosan nem tudtam, hogyan valósíthatnám ezt meg, de mára már igen.

Ettől kezdve, egyre többet jártam templomba, egyre többet foglalkoztam Isten dolgaival. Nem is mertem ekkor még belegondolni, hogy én egyszer lelkész szakon fogok tanulni.

Amikor az egyik jó barátom az egyik nyári nap, amikor iskolai szünet volt, felhívott engem, hogy arra gondolt, hogy miért nem alapítanánk egy ún. zenekart, ahol dicsérhetjük az Urat.

Amikor felvázolta nekem az elképzeléseit, akkor még nagyobb lelkesedéssel indultam el erre a közös útra. Azóta is nagyon sok közös élményem volt, magával az együttessel, és így sokkal közelebb kerülhettem magához az Úrhoz.

Végül pedig, amikor eljött a középiskola utolsó éve, akkor egy belső indíttatástól vezérelve felötlött a fejemben, hogy itt a lehetőség, amire mindig is vártam, hogy szolgálhatom az Urat, és ekkor döntöttem úgy, hogy jelentkeztem a teológiára.

Azt gondolom, nem bántam meg a döntésemet, hiszen amióta itt vagyok a teológián az óta teljesen megváltozott az életem, és főleg pozitív irányba. Úgy gondolom, ez az igevers fejezi ki legjobban, hogy mit is éreztem mikor először találkoztam Istennel:

Várva vártam az Urat és ő lehajolt hozzám meghallotta kiáltásomat. Kiemelt a pusztulás verméből, a sárból és az iszapból. Sziklára állította lábamat, biztossá tette lépteimet. (Zsolt. 40:2-3)

Horváth Béla
Debreceni Református Hittudományi Egyetem
Teológia-lelkész szakos hallgató

Ha elindított benned valamit a bizonyságtétel és úgy gondolod ez mások épülésére is szolgálhat, kérlek oszd meg barátaiddal vagy az ifisek között. A Megosztás gomb fent a lájk gomb mellett található!

Köszönöm, hogy visszajársz a teológus blogra! :)