Találkoztam Istennel #24 - Majoros Rebeka

4_talalkoztam_istennel_teologus_blog_ifjusagi_reggeli_ahitat_sarga_teolgus_iges_kepek_hajas_istvan_teologus_1.jpg

Legelső emlékem Istennel kapcsolatban, hogy alig kétévesen ülök a szobám ajtajára felszerelt hintámban, édesanyám löki a hintát, miközben teli torokból énekeljük együtt a Dicsérem neved című dalt.

Elmondhatom, hogy születésem pillanatától kezdve Isteni jelenléttel voltam körülvéve, amely elkísért engem életem minden egyes fontos és kevésbé fontos pillanatában.

Nem tudom, hogyan találkoztam Istennel, hiszen természetes volt, hogy ott van, és hogy Ő létezik egyáltalán.

De életem legmeghatározóbb élményei Vele kapcsolatban a Róla szóló dalok, amelyek már beleivódtak a mindennapjaimba. Sok megpróbáltatás és öröm ért már engem ebben az életben, de mindegyik helyzetben volt egy- egy dicséret, amely meghatározta azt az adott helyzetet, s amely segített megérteni azt, hogy Isten mindig ott van velem.

Érzem, és visszagondolva az eddigi életemre határozottan tudom és hiszem, hogy Isten nem véletlenül alakította úgy az életemet, ahogy az történt. Minden egyes pillanatom az Ő Isteni tervének tökéletes része. És elmondhatom, nemcsak megtervezte azt, hanem végig ott volt velem.

Nem tudom, hogy mi áll még előttem, de abban teljesen biztos vagyok, hogy Isten úgy fogja a kezem, hogy azt az örökkévalóságig nem engedi el.

Majoros Rebeka
Debreceni Református Hittudományi Egyetem
Tanító szakos hallgató

Ha elindított benned valamit a bizonyságtétel és úgy gondolod ez mások épülésére is szolgálhat, kérlek oszd meg barátaiddal vagy az ifisek között. A Megosztás gomb fent a lájk gomb mellett található!

Köszönöm, hogy visszajársz a teológus blogra! :)