Találkoztam Istennel #42 - Debreczeni Ákos

42_talalkoztam_istennel_teologus_blog_ifjusagi_reggeli_ahitat_sarga_teolgus_iges_kepek_hajas_istvan_teologus_debreczeni_akos.jpg

Hogyan is találkoztam Istennel?

Számomra Isten mindig is ott volt mellettem, kiskorom óta járok a református gyülekezetbe, számomra ez természetes volt, hogy Isten ott van, de csak ennyit tudtam, nem tudtam, hogy ki Ő.

Ahogy nagyobb letten kezdtem érdeklődni Isten iránt, ki Ő, mit akar az életembe éreztem, hogy mindenem megvan, de mégis hiányzik valami, továbbra is jártam az istentiszteletekre akkor mikor ott voltam megnyugodtam, de mikor hazaértem megint nem volt meg a béke, ami akkor ott megvolt, hiányzott Isten én ezt úgy fogtam fel.

Az életem előrehaladtával tudtam, hogy ott van Isten segít nekem velem van, de mégsem volt meg a békességem.

Egy imaheti napon történ, nyolcadikos lehettem, mikor az igehirdetés után elkezdtük énekelni a Fenn a mennyben az Úr minden győztesnek ád című éneket és akkor éreztem, hogy most döntöttem, hogy akarom, hogy Isten ne csak a templomba legyen velem és munkálkodjon bennem, hanem a hétköznapokban is és minden napon.

Elmondhatom, hogy én igy találkoztam Istennel, a hétvégi találkozásokból lett mindennapi találkozás.

Debreczeni Ákos
Debreceni Református Hittudományi Egyetem
Teológia-lelkész szakos hallgató

Ha elindított benned valamit a bizonyságtétel és úgy gondolod ez mások épülésére is szolgálhat, kérlek oszd meg barátaiddal vagy az ifisek között. A Megosztás gomb fent a lájk gomb mellett található!

Köszönöm, hogy visszajársz a teológus blogra! :)