Találkoztam Istennel #44 - Novák Miklós

44_talalkoztam_istennel_teologus_blog_ifjusagi_reggeli_ahitat_sarga_teolgus_iges_kepek_hajas_istvan_teologus_novak_miklos.jpg

Hogyan találkoztam Istennel?

Ez egy nehéz kérdés. Keresztény családban nevelkedtem, édesapám szakmunkás. Kiskorom óta járok vele dolgozni. Rengeteg emberrel találkoztam, hallottam problémáikat, örömüket, bánatukat egyaránt.

Ez volt az egyik alapkő. A másik az volt, hogy édesapám mindig az önzetlen segítségnyújtásra nevelt. Az évek alatt, ahogy kezdtem átlátni bizonyos dolgokat egyre jobban tisztult a kép.

Éreztem, hogy van valami vagy valaki, aki segít, kézben tartja a dolgaimat és sosem hagy cserben. Minden szeretetből fakadó cselekedetem neki köszönhetem!

Hogy hogyan találkoztam Istennel? Nem tudom. Csak azt tudom, hogy napról napra mindig közelebb kerül hozzám. Gyarló ember létemre is kegyelmébe fogad, és ezért adok hálát Neki minden nap!

Novák Miklós
Debreceni Református Hittudományi Egyetem
Teológia-lelkész szakos hallgató

Ha elindított benned valamit a bizonyságtétel és úgy gondolod ez mások épülésére is szolgálhat, kérlek oszd meg barátaiddal vagy az ifisek között. A Megosztás gomb fent a lájk gomb mellett található!

Köszönöm, hogy visszajársz a teológus blogra! :)