Találkoztam Istennel #29 - Keresztesi Vivien

_talalkoztam_istennel_teologus_blog_ifjusagi_reggeli_ahitat_sarga_teolgus_iges_kepek_hajas_istvan_teologus.jpg

Találkoztam Istennel

Ha  arra a kérdésre kellene válaszoljak, hogy milyen volt az első találkozásom Istennel vagy találkoztam-e már  vele valaha egyáltalán, azt válaszolnám, hogy én minden nap találkozom Vele.

Vallásos családban nőttem fel. A hittanórák mellett szombatonként cserkész délelőttökre siettem, vasárnap pedig templomba mentem az édesanyámmal és az öcsémmel. Édesapám nem templomba járó ember, évente kétszer teszi tiszteletét a tiszteletes és a hívek előtt, de Isten előtt nap, mint nap.

Isten igéjében azt mondja: „Ha ketten vagy hárman összegyűltök az én nevemben, Én ott vagyok” Hiszem, hogy nem elsősorban a templomba járás határozza meg azt, hogy találkozol-e Vele vagy életed minden pillanatában rá támaszkodsz-e.

Az idő múlásával azonban egyre kevesebb időt töltöttem Isten igéjével, nem jártam már cserkész alkalmakra, és a vasárnapi Istentiszteletek száma is csökkent. Nehézségekkel teli lett az életünk és azt éreztem eltávolodok Istentől.

Négy évig szenvedtem egy baktériumtól, amit sehogy sem tudtak kikezelni. Orvosról orvosra, kórházról kórházra jártam, a gyógyszerek számát és fajtáját meg sem tudnám nevezni. Semmi sem használt. Az egész családom azért imádkozott, hogy újra teljes életem lehessen. De csak rosszabbodott a helyzet.

Nagyon elkeseredtem és azt kérdeztem hol van Ő, van-e egyáltalán? Miért nem segít rajtam? Már az esti imák is elmaradtak. Haragudtam Rá.

Mindig is próbáltam neki tetsző életet élni, aztán mégis megengedi ezt az életemben. Folyamatos miértek kötözték meg az egész életem. Azonban ezalatt az idő alatt, nagyon sok mindent megtanultam és rájöttem, hogy Ő mindvégig velem volt. Ahogyan ott van veled is.

Sétálhat, ülhet, állhat melletted, szólhat hozzád emberek által, csak figyelmesen kell járnod. Ott van egy kedves mosolyban, egy segítő mozdulatban, egy virágban és bármiben, amitől több leszel. Ő csak ad és soha nem vesz el. Bátorítalak arra, hogy ne kövesd el azt a hibát, amit én. Az élet sokkal jobb vele, mint Nélküle. Soha ne veszítsd el a hited, mert Ő bármilyen negatív helyzetből képes a legjobbat kihozni.

Találkozz vele minden nap, lásd meg minden jóban!

Keresztesi Vivien
Debreceni Református Hittudományi Egyetem
Tanító szakos hallgató

Ha elindított benned valamit a bizonyságtétel és úgy gondolod ez mások épülésére is szolgálhat, kérlek oszd meg barátaiddal vagy az ifisek között. A Megosztás gomb fent a lájk gomb mellett található!

Köszönöm, hogy visszajársz a teológus blogra! :)