Találkoztam Istennel #7 - Tóth Lilla

07_talalkoztam_istennel_teologus_blog_ifjusagi_reggeli_ahitat_sarga_teolgus_iges_kepek.jpg

Találkoztam Istennel!

Amióta az eszemet tudom velem van az Úr. Keresztény családban nőttem fel, mindig is egyházi iskolába jártam. Persze gyermekként még nem tudtam úgy tekinteni erre a fizikailag megfoghatatlan egészre, mint manapság.

A Dóczy gimnáziumban eltöltött első éveimmel változott meg a szemléletem, amikor már nem csak hittem Isten létezését és imádkoztam hozzá, hanem a mindennapokban is felfedeztem munkásságát. Ezt pedig az ottani vallástanároknak köszönhetem.

Nagyon sokat fejlődhetett a személyiségem Isten által, és mai napig igyekszem neki tetsző módon élni. És, hogy miben érzem a jelenlétét? Legtöbbször apró dolgokban, emberek cselekedeteiben, kedvességében.

Vannak ugyan gondterhelt, bizonytalan és kérdésekkel teli pontok a mindennapokban, de ezek idővel értelmet nyernek/megoldódnak, ha le tudom tenni az Úr elé.

Úgy gondolom Vele leélni az életet: kulcs a boldogsághoz.

Tóth Lilla
Debreceni Református Hittudományi Egyetem
Diakóniai Bizottság Elnöke

Ha elindított benned valamit a bizonyságtétel vagy valamelyik reggeli áhítat és úgy gondolod ez mások épülésére is szolgálhat vagy támogatnád a teológus blogot, akkor kérlek oszd meg barátaiddal vagy az ifisek között. A Megosztás gomb fent a lájk gomb mellett található!

Köszönöm, hogy visszajársz a teológus blogra! :)