Találkoztam Istennel #34 - Nagy Norbert

3_talalkoztam_istennel_teologus_blog_ifjusagi_reggeli_ahitat_sarga_teolgus_iges_kepek_hajas_istvan_teologus_2.jpg

Hogyan találkoztam Istennel?

„A hit hallásból van”, ahogyan a zene is! Hogyan találkoztam Istennel? Érdekes lenne közölni! Mindig is a hangok, a hallás és a zene embere voltam.

Az Isten a szép zene és melódia által szólított meg engem és éreztem, engedni kell e csodálatos hívásnak. De mindezek előtt, nem voltam mindig egy vallásos ember, de a zene gyerekkoromban előbb volt mint a hit. (Érdekes, lehet ez is Isten egyik eszköze volt).

Kántorrá válásom után kezdtem el igazán foglalkozni Istennel. Eleinte idegenkedve tapogatóztam e számomra új világban, de Isten mindig velem volt és megmutatta számomra az utat amelyen járnom kell!

Az Úr lassan-lassan munkálkodott bennem és én mit sem tudtam erről, míg egy úrvacsora alkalmával, a karzatra felmenve, éreztem szívemben a buzgó tüzet melyet a lélek keltett bennem.

Lábam elgyengült, s egy percre megálltam és álmélkodtam! Felcsendült közben az ének ( egy kolegám vette át a szolgálatot míg úrvacsorát vettem):”Most még lehet, most még szabad, borúlj le a kereszt alatt!”.

Ekkor már éreztem.... életemet néki kell szentelnem! Hiszen eddig vak voltam, s most már látok! Bűnben éltem, de már kész voltam mindent megbánni és életemet Istennek szentelni!

Ez röviden az én utam, találkozásom Istennel és teológián való létem. Az Úr vezessen s áldjon meg minden benne hívőt, hogy akit megszólit, engedjen a hívásnak és adja életét neki!

Nagy Norbert
Debreceni Református Hittudományi Egyetem
Teológia-lelkész szakos hallgató

Ha elindított benned valamit a bizonyságtétel és úgy gondolod ez mások épülésére is szolgálhat, kérlek oszd meg barátaiddal vagy az ifisek között. A Megosztás gomb fent a lájk gomb mellett található!

Köszönöm, hogy visszajársz a teológus blogra! :)