Találkoztam Istennel #8 - Kis Kendi Dávid

talalkoztam_istennel_teologus_blog_ifjusagi_reggeli_ahitat_sarga_teolgus_iges_kepek.jpg

Találkoztam Istennel!

Lehet, sőt valószínű, hogy egy mindenki által ismert és kedvelt tanárunknak az írását szívesebben olvasnátok, de kérlek Titeket, érjétek be ezzel az egyszerű ámbár örök életet meghatározó találkozással.

2013 nyara volt, mikor a keresztények ifjúsági táborokba járnak, és úgy volt hogy én is ott leszek. Egy hosszú ideje mindentől és mindenkitől elfordulós időszak vége és egy merőben új élet jött el magával az Istennel való találkozással.

Egy vasárnap reggel csak a lelkészemre és legjobb barátaimra csaptam rá az ajtót, azzal az utolsó mondattal, hogy velem többé nem találkoznak. És miért is  közlöm veletek (bocsi ha hosszan)a teljes sztorit? Mert így a kontextusával, keretével együtt teljes a kép.

Nagyon halkan valami lelkiismeret féle szólalt meg bennem ezután,  amit próbáltam elnyomni de annyiban győzött hogy elővettem a nevemmel címzett borítékot mely az elmúlt heti prédikációt tartalmazta.

És akkor fényével körülvett a Lélek világossága a világ világossága és a János 8 olvasásának aktusa találkozássá vált az azt ihlető, nekem a szöveget üzenetté formáló Istennel.

Nem volt ez más mint könnyek között rebegett ima, egy ősrégi kapcsolat felelevenítése, és a közösség megélése az Egyetlennel, aki ott és akkor nem vágta rám az ajtót.

Még aznap éjszaka vonatra pattantam és a hajnali augusztus a felkelő Nap sugaraival és a lágy szél ingatta kövér kalászok mind azt hirdették: „az új nappal új élet kezdődik”.

Egy különös kapcsolat az igén keresztül, vagy által vagy az igében tök mindegy, találkozáshoz vezetett.

Azzal találkoztam, akivel nap mint nap találkozhatunk, mert ígérete szerint velünk van.

Kis Kendi Dávid
Debreceni Református Hittudományi Egyetem
Választási Bizottság Elnöke

Ha elindított benned valamit a bizonyságtétel vagy valamelyik reggeli áhítat és úgy gondolod ez mások épülésére is szolgálhat vagy támogatnád a teológus blogot, akkor kérlek oszd meg barátaiddal vagy az ifisek között. A Megosztás gomb fent a lájk gomb mellett található!

Köszönöm, hogy visszajársz a teológus blogra! :)