Találkoztam Istennel #10 - Zeleni Margit Piroska

talalkoztam_istennel_teologus_blog_ifjusagi_reggeli_ahitat_sarga_teolgus_iges_kepek_2.jpg

Találkoztam Istennel!

Az én találkozásom Istennel eléggé különleges a számomra. Bár nem vallásos családban nőttem fel, Isten mégis egészen korán rám talált, és az életem részese lett.

Egészen kis óvodás voltam, amikor felkeltette az érdeklődésemet a hittan, és az ott hallott dolgok. Nagy érdeklődéssel figyeltem a foglalkozásokon, és emlékszem rá, hogy egyszer anyukám elé állva azt mondtam neki, hogy én szeretném, ha megkeresztelnének.  

Majd általános iskolába kerülve kicsit távolabbinak éreztem a hittant, és a kapcsolatom is lazult Istennel.

De, amikor konfirmandusként minden vasárnap részt kellett vennem az istentiszteleteken, akkor egyre közelebb kerültem Istenhez, és minden vasárnap valami új dologgal gazdagodtam, és valami olyat kaptam az Ő igéjéből, amelyet sehol máshol nem tudtam megkapni, és senki más se tudott megadni.

Aztán egy igehirdetésben nem csak, hogy erőt és reménységet kaptam,  de akkor éreztem az Ő elhívását is a lelkészi szolgálatra. Máig tisztán emlékszem arra a textusra, amely azon a vasárnapon szólt.

Aztán egyre jobban kezdtem felfedezni, és megérteni Isten végtelen nagy szeretetét, amellyel minden egyes napon felém fordult.

Az életemben voltak olyan napok, órák, és percek is, amikor nem értettem, hogy valami miért éppen úgy történik, de mindig tudtam, hogy Isten velem van, és bármi lesz is, Ő támaszom lesz, és mellettem fog állni.

Hálás vagyok neki, hogy az Ő szolgálatában állhatok, és hogy minden nagy ünnepen a legációk során is elmondhatom, hogy milyen csodálatos az a szeretet, amellyel Ő lehajolt hozzánk bűnös emberekhez.  

Zeleni Margit Piroska
Debreceni Református Hittudományi Egyetem
teológia-lelkész szakos hallgató

Ha elindított benned valamit a bizonyságtétel vagy valamelyik reggeli áhítat és úgy gondolod ez mások épülésére is szolgálhat vagy támogatnád a teológus blogot, akkor kérlek oszd meg barátaiddal vagy az ifisek között. A Megosztás gomb fent a lájk gomb mellett található!

Köszönöm, hogy visszajársz a teológus blogra! :)