Találkoztam Istennel #14 - Kiss Eszter

talalkoztam_istennel_teologus_blog_ifjusagi_reggeli_ahitat_sarga_teolgus_iges_kepek_6.jpg

Találkoztam Istennel!

Milyen Istennel találkozni? Leírhatatlan, felemelő boldogság.

Isten mindig jelen volt az életemben. Ismertem Őt, mióta az eszemet tudom. Úgy éreztem ennél a kapcsolatnál több nincs és nem is kell. De kell!

Sok lelkileg mélypont volt az életemben, sokszor nem találtam magam. És nem voltam boldog. Isten ezt az életet is meg tudta változtatni.

Sokszor figyelmeztetett, de nem hallgattam rá. Úgy éreztem nem kell folyton átadni az életem neki. Valami mégsem volt rendben. Gimnáziumi éveim alatt nehéz volt egy teljesen világi környezetben megtartani a hitem.

Én sem vagyok tökéletes, így nagyon sokszor elbuktam. Hol közel, hol távol voltam Istentől. Tudtam, hogy valami nem jó.

Visszagondolva azt látom, nem hagytam, hogy Isten döntsön helyettem. Nehéz volt elfogadni azt, hogy az életemet ajándékba kaptam, hogy én az Övé vagyok.

Akkor értettem meg, hogy nem volt elég az addigi kapcsolatom Vele. Több kell! Így változtatott meg Isten, így döntötte el, hogy a saját elképzelésem a további életemről nem igazán jó és nem az, amit Ő akar.

A további életemmel kapcsolatban sok intést kaptam, amiket nem akartam meglátni és nem akartam elfogadni. Úgy gondoltam én jobban tudom mi kell nekem.

Harcoltam, ehhez vezetést is adott Isten: „Harcold meg a hit nemes harcát, ragadd meg az örök életet, amelyre elhivattál.” 1Tim. 6:12

Ez az ige többször került elém, sok idő kellett mire megértettem és elfogadtam mit akar tőlem Isten. Hosszú volt ez az idő. Pont elég ahhoz, hogy felboruljon minden körülöttem.

A sziklaszilárd elképzelésem a továbbtanulásról megkérdőjeleződött. Ami pedig a legfájóbb volt, tönkre ment a négy éves kapcsolatom.

Ez volt az a pont, amikor megálltam és kértem, hogy fogadjon vissza kegyelmébe. Megtette és hálás vagyok Neki.

Így döntötte el és így hívott el a teológiára. Így adta vissza a páromat. Így engedte, hogy találkozzak Vele és megmutatta, hogy nem érdemes Nélküle élni. Így találkoztam és találkozok minden nap Istennel.

Kiss Eszter vagyok és találkoztam Istennel.
Debreceni Református Hittudományi Egyetem
teológia-lelkész szakos hallgató

Ha elindított benned valamit a bizonyságtétel vagy valamelyik reggeli áhítat és úgy gondolod ez mások épülésére is szolgálhat vagy támogatnád a teológus blogot, akkor kérlek oszd meg barátaiddal vagy az ifisek között. A Megosztás gomb fent a lájk gomb mellett található!


Köszönöm, hogy visszajársz a teológus blogra! :)