Találkoztam Istennel #15 - Szalma Evelin

1_talalkoztam_istennel_teologus_blog_ifjusagi_reggeli_ahitat_sarga_teolgus_iges_kepek_hajas_istvan_teologus.jpg

Találkoztam Istennel!

Mindenkinek mást jelent, mindenki másképp vélekedik róla. Számomra a hit mindig is sokat jelentett. Talán azért, mert nagymamámmal olyan közel állunk egymáshoz.

Kisgyermekkorom óta, mindig minden lefekvés előtt imádságok sorát vettük végig, amit akkor kötelező jellegűnek tartottam, mert nem értettem még a miértjét.

Miért is van erre szükség, ki az aki meghallgatja az imáinkat? Ez a kérdés az évek múlásával, egyre inkább elhalványult, és már nagymamám noszogatása nélkül is Istenhez fordultam.

Ő volt az, akihez szóltam a sötét éjszakákon elalvás előtt ha féltem. Ő volt az, aki ha szomorú voltam, kértem, hogy segítsen, hogy a dolgok jobbra forduljanak. Ő az, akihez fohászkodok a vizsgákon, hogy segítsen szerencsés tételt húzni.

Ebben szerencsére nem vagyok egyedül, mert továbbra is, minden fontosabb momentum előtt, nagymamám hívását várom, amiben azt mondja: „imádkozok érted!".

Ezeket a szavakat hallva, egy megmagyarázhatatlan nyugodtság tölt el. Tudom, hogy számos dolog rajtam áll, életem hogyan is alakítom, viszont jó tudni azt, hogy van egy felsőbb erő, van Valaki, aki végigvezeti utamat, mert így ha egyedül is vagyok, sosem érzem magam magányosnak.

Szalma Evelin
Debreceni Református Hittudományi Egyetem
Tanító szakos hallgató

Ha elindított benned valamit a bizonyságtétel és úgy gondolod ez mások épülésére is szolgálhat, kérlek oszd meg barátaiddal vagy az ifisek között. A Megosztás gomb fent a lájk gomb mellett található!

Köszönöm, hogy visszajársz a teológus blogra! :)